Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Ευχές για τη νέα χρονιά

Αγαπημένοι μου φίλοι, χρόνια πολλά !! Εύχομαι να περάσατε όμορφα και ξεκούραστα αυτή την περίοδο των εορτών. .Εγώ νιώθω τόσο τυχερή που έχω το χωριό μου με τους γλυκύτατους γονείς μου εκεί να μας περιμένουν..πολλές φορές φοβάμαι μη ξυπνήσω και τελειώσει το παραμύθι! Είναι υπέροχο το συναίσθημα της αγάπης και της φροντίδας σε όποια ηλικία κι αν βρεθούμε! Μετά λοιπόν από τα Χριστούγεννα στο χωριό επιστροφή στην πόλη να υποδεχτούμε το νέο έτος. Εύχομαι αυτή η χρονιά να φέρει σε κάθε σπιτικό ότι έχει ανάγκη, υγεία, αγάπη, ομόνοια, δουλειά! Εύχομαι από καρδιάς  να φύγει όλος αυτός ο πόνος που ταλαιπωρεί την χώρα μας, πάντα με την βοήθεια του Θεού! Επίσης να πούμε φέτος τις μαγικές λέξεις: Σ'αγαπώ-Σ'ευχαριστώ-Συγνώμη! Ίσως μας βοηθήσουν να κάνουμε ένα βήμα και να  γίνουμε λίγο καλύτεροι ..φέτος. ...